סקירת מוצר: סכין טרמונטינה

לא הרבה פעמים קורה לי שאני מתלהב מסכין שקיבלתי לבדיקה. מי שמכיר אותי יודע שבענייני סכינים אני בלתי נסבל. לוקח לי חודשים להסגר על סכין חדשה ולוקח לי 10 דקות של עבודה להתבאס על סכין ולהעיף אותה עמוד לתוך מגירת הסכינים עם ברכת פרידה חד משמעית. בקיצור – סכין שף צריכה להיות ממש ממש ממש ממש טובה בכדי שאני אבחר אותה ממגנט הסכינים ואשתמש בה באופן קבוע.

סכין השף של טרמונטינה היא בדיוק סכין כזו – שגרמה לי לדחוק את הווסטהוף והצווילינג הצידה ולהעדיף סכין חדשה במקומן.

הסכין שקיבלתי לבדיקה היא סכין שף 8 אינטש מסדרת CENTURY עם להב מפלדת אל חלד וידית עשויה חומר הנקרא polywood שלטענת הסכין – הוא אמור לא להשחק ולא לצבור בקטריות. לי האחיזה בסכין נוחה לעבודה ונעימה למגע.

הסכין עצמה היא סכין בעלת משקל עם נוכחות. כלומר – הסכין לא קלה ופה הייתרון שלה. הסכין, בזכות משקלה, נותנת שליטה מוחלטת על תנועה הסכין בכל רגע. האחיזה בסכין בטוחה, התנועה שלה טובה והכי חשוב – לא צריך להפעיל כמעט כוח בזמן החיתוך.

והחיתוך – זו כמובן גולת הכותרת – הוא מהמושלמים שחוויתי בשימוש עם סכיני שף בכל הרמות בעולם. ללא מאמץ הסכין חתכה באופן מדויק מלפפונים, גזרים, תפוחי אדמה, עלים, בצלים. היא נוחה מאוד לחיתוך דק, גס וקיצוץ. בגלל משקלה והאיזון בין משקל הלהב והידית – החיתוך בסכין הוא פשוט תענוג. אפילו עגבניות – אימת הסכינים – נחתכו בקלילות וללא שום תזוזה או החלקה. הדיוק היה מושלם בכל חיתוך.

מותג טרמונטינה הוא מותג ברזילאי שקיים למעלה מ100 שנה ובשנים האחרונות מיובא לארץ אבל עדיין לא מקבל את הכבוד המגיע לו. ובזמן שרוב המדינה משתמשת במותגי טלוויזיה בינוניים – או משלמים סכומי עתק למותגים רציניים טרמונטינה מציעה סכינים מעולות במחיר סביר בהחלט והגיע הזמן שתכירו אותה מקרוב.

[button color="orange" size="medium" link="https://www.carmeldirect.com/brands/tramontina/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92/191/656" target="blank" ]את הסכין ניתן לרכוש כאן[/button]

רעבים אבל לא בא לכם לבשל?!
קבלו קוד בשווי 30 שח להזמנה ב Wolt!
(בעצם 15*2 אבל עדיין אחלה!)
תקף למשתמשי WOLT חדשים בלבד! כמות הקופונים מוגבלת!

Thank you!

We will contact you soon.

Related posts

סקירת מוצר: לינגוויני ברוטב נפוליטנה של RUMMO

סקירת מוצר: ממרח היינץ

סקירת מוצר: קטשופ היינץ חריף