סקירת מוצר: לינגוויני ברוטב נפוליטנה של RUMMO

הארוחה הכי כייפית ומהירה שיש זה ספגטי ברוטב עגבניות. פעם היינו עושים את זה בפשטות עם אטריות מעפנות וקטשופ וסוגרים סיפור. אבל מאז התבגרנו וגם הדרישות שלנו לארוחת פינוק מהירה קצת עלו רמה. אנחנו רוצים פסטה טובה יותר – ועל הקטשופ הילדים השתלטו.

לאחרונה עלו על מדפי הסופרים המון סוגי פסטות משובחות מקמח דורום בייבוא מאיטליה. אז תגידו – נו, עוד פסטה. אבל לא. RUMMO מציגים פסטה עבה, וטובה – שלאחר הבישול יוצאת אל דנטה מדוייקת. ולא סתם קשה ומעצבנת. RUMMO מתגאים בעובדה שאת הפסטה שלהם הם מכינים בשיטת עיבוד איטית ועם חלבון גבוה שתורם לחוזק של הפסטה (ובהחלט ניכר בתוצאה).

פסטה של RUMMO

וכדי להשלים את הארוחה – הקפצנו את הפסטה המוכנה ברוטב נפוליטנה עם ירקות של RUMMO. אז נכון, אנחנו בד"כ מעדיפים להכין רוטב עגבניות איטלקי משלנו – אבל היי, לא תמיד יש לנו כוח וסבלנות ואנחנו מחפשים רוטב טוב וטעים.

עד היום רוטב קנוי היה התפשרות לא מאוד טעימה – אבל RUMMO טרפו את הקלפים. מדובר ברוטב איכותי, סמיך וטעים – מיוצר מעגבניות איטלקיות. מאוזן בטעמים שפשוט לא צריך להוסיף לו כלום. מחממים במחבת, מוסיפים את הפסטה ומקפיצים – ומקבלים מנה מעולה וטעימה.

בקיצור – מומלץ להחזיק אחד כזה במזווה לימי עצלות…

החסרון היחיד של הרוטב הוא הכמות שמספיקה לחצי חבילת פסטה ולא לחבילה שלמה – אבל עדיין מעולה לארוחת ערב כייפית ביום של עצלנות.

פסטה לינגוויני של RUMMO ברוטב נפוליטנה עם ירקות של RUMMO

רעבים אבל לא בא לכם לבשל?!
קבלו קוד בשווי 30 שח להזמנה ב Wolt!
(בעצם 15*2 אבל עדיין אחלה!)
תקף למשתמשי WOLT חדשים בלבד! כמות הקופונים מוגבלת!

Thank you!

We will contact you soon.

Related posts

סקירת מוצר: ממרח היינץ

סקירת מוצר: קטשופ היינץ חריף

טונה סטארקיסט – סקירת מוצרים חדשים