מרכיבים%WP_TITLE_SEP%מים

פרויקט סושי – איך מכינים סושי?

מתכון לסושי שלב – אחרי – שלב עד שתדעו להכין סושי כמו אלופים. במאמר זה אני אתן לכם מתכון לסושי בסיסי – כלומר רול רגיל, ואחריו אני אעלה מדי פעם שדרוגים כמו סושי בציפוי טמפורה, רולים סושי אינסייד אאוט, חביתות יפניות וכו' אז אתם מוזמנים לעקוב. בכל אופן – אתם תגלו כי מתכון לסושי וההכנה שלו הם קלים מאוד להכנה, ותוכלו מהר מאוד להרשים את כל הסובבים אתכם במנות סושי מפוארות.

Read more

מרק קובה אדום

מתכון מעולה וטעים למרק קובה אדום (בלי סלק) עם מלא מלא ירקות – כולל המתכון להכנת קובה ומתכון למרק. מרק טעים, משביע עם קובה מעולה ומתובלת.

Read more

תפוחי אדמה מעוכים ושרופים בתנור

תפוחי אדמה מעוכים ושרופים בתנור הם התוספת הכי טעימה ומגניבה שאפשר לעשות מתפוחי אדמה. תפוחי אדמה מעוכים הם משהו בין צ'יפס לפירה – הם גם מעוכים וגם פריכים וגם טעימים מהטעם השרוף ואי אפשר להפסיק לאכול.

Read more

השקשוקה של דודה דבי

יש אלף דרכים להכין שקשוקה – אבל רק אחת שיוצאת מעולה בכל פעם שמכינים אותה. השקשוקה של דודה שלי, דבי, שמתאימה להכנה בבית לארוחת בוקר מפנקת או בשטח אחרי יום של פעילות היא השקשוקה הכי טעימה שהכנתי. קלה להכנה – וטעימה בטירוף.

Read more

טבעות בצל פריכות בתנור

כל מה שטוב וטעים בטבעות בצל – רק בתנור. טבעות בצל בתנור שומרות על הפריכות של הציפוי מצד אחד, וטעם הבצל מצד שני – במינימום שמן – וכמובן קל מאוד להכנה. טבעות בצל בתנור הן מתובלות היטב, פריכות כמו שצריך ומאוד מאוד טעימות.

Read more

תבשיל כרוב עם בשר ברוטב עגבניות

תבשיל כרוב ובשר ברוטב עגבניות זה כמו כרוב ממולא – רק יותר קל וטעים בטירוף. מבשלים הכל בסיר אחד, בלי יותר מדי הקפדה והתעסקות – ומקבלים תבשיל טעים נורא, משביע מאוד – שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול!

Read more

סלק ממולא סלט קוסקוס

סלק מבושל ממולא בקוסקוס צהוב עם ירקות טריים קצוצים דק דק דק זו מנה ראשונה יפיפיה, צבעונית, טעימה ומיוחדת לכל חג או אירוע. מנה שקל מאוד להכין ותצבע לכם את השולחן בצבעים עזים ויפים וכמובן עם טעם משגע!

Read more

שוקי עוף בזיגוג דבש ושום

שוקי עוף בזיגוג דבש ושום זה בדיוק המתכון שיקפיץ לכם את הארוחה. עוף מתוק, טעים ועם ריח מדהים וצבע נהדר שמתקבל מהדבש המקורמל שנורא קל להכין והוא יטרף מהצלחת.

Read more

סלט כרוב מבושל ברוטב עגבניות

מחפשים תוספת קלילה פשוטה וטעימה בטירוף לארוחה שלכם? סלט כרוב מבושל ברוטב עגבניות ילך מעולה כתוספת למנת בשר או דג ואפילו כמנה בפני עצמו. סלט כרוב מבושל זו מנה קלה להכנה שתשמח לחכות לכם במקרר לשעת רעב.

Read more