מרכיבים%WP_TITLE_SEP%שום כתוש

מרק קובה אדום

מתכון מעולה וטעים למרק קובה אדום (בלי סלק) עם מלא מלא ירקות – כולל המתכון להכנת קובה ומתכון למרק. מרק טעים, משביע עם קובה מעולה ומתובלת.

Read more

עוף בצ'ילי מתוק ואננס

העוף הכי טעים שאכלתם בחיים. השילוב המושלם בין צ'ילי מתוק, אננס ושום כתוש על גבי עוף שנכנס לתנור עד שהכל מתקרמל והופך לרוטב כל כך טעים וכל כך עסיסי – שהוא פשוט מושלם.

Read more

סלט עגבניות שרי עם שום וכוסברה

סלט עגבניות שרי עם שום כתוש, כוסברה קצוצה ומלאאאא לימון – הכי רענן, כיפי ומיוחד – ונותן צבע לכל ארוחה. סלט עגבניות שרי קל מאוד להכנה ולוקח פחות מ5 דקות להכין אותו. הוא טעים מאוד ונותן טוויסט כייפי לארוחה שלכם.

Read more

השקשוקה של דודה דבי

יש אלף דרכים להכין שקשוקה – אבל רק אחת שיוצאת מעולה בכל פעם שמכינים אותה. השקשוקה של דודה שלי, דבי, שמתאימה להכנה בבית לארוחת בוקר מפנקת או בשטח אחרי יום של פעילות היא השקשוקה הכי טעימה שהכנתי. קלה להכנה – וטעימה בטירוף.

Read more

שוקי עוף בזיגוג דבש ושום

שוקי עוף בזיגוג דבש ושום זה בדיוק המתכון שיקפיץ לכם את הארוחה. עוף מתוק, טעים ועם ריח מדהים וצבע נהדר שמתקבל מהדבש המקורמל שנורא קל להכין והוא יטרף מהצלחת.

Read more

חזה עוף ברוטב הדרים ופלפלים

סוף החורף זה בדיוק הזמן שבו פירות ההדר מלאים מיץ נהדר – שרק מחכה שעשו ממנו רוטב. חזה עוף ברוטב הדרים עם בתוספת פלפלים הוא עסיסי ומלא טעמים נהדרים ומומלץ מאוד בדיוק בתקופה הזו.

Read more

רוטב סלסה רוזה פיקנטי

רוטב סלסה רוזה הוא רוטב עגבניות על בסיס שמנת שמכינים בעיקר פסטות רחבות וניוקי. כאן אנחנו משדרגים את הרוטב ונותנים לו טוויסט עם עגבניות שרי טריות ותוספת פיקנטית של טבעות פלפל חריף. התוצאה פשוט תענוג.

Read more

רוסטביף סינטה בתנור

רוסטביף סינטה בתנור על ידי אסף כהן 13 בספטמבר 2016 רוסטביף הוא בשר בקר צלוי מצופה בתבלינים ונעשה בחום גבוה מאוד בתנור. ניתן להגיש אותו חם או קר, כמנה עיקרית…
Read more