מרכיבים%WP_TITLE_SEP%גבינה צהובה

פשטידת פסטה וירקות מוקפצים

פשטידת פסטה וירקות מוקפצים היא פשטידה מעולה בכלום עבודה ובמקסימום טעם – ירקות מוקפצים עם פסטה שיש בכל בית – לתבנית ולתנור. פשטידת פסטה וירקות מוקפצים – טעימה, משביעה ויופי של רעיון לארוחת ערב.

Read more

פיצה נאצו'ס

טוב – זה הכיבוד הכי שווה שאפשר להגיש במינימום הכנה ומקסימום הנאה! פיצת נאצ'וס אלו בעצם טורטיות עם רוטב סלסה וגבינה מוקרמת בתנור שמגישים יחד להנאה מושלמת!

Read more

פטריות ממולאות בירקות מוקרמות בגבינה בתנור

הפטריה המושלמת! הפטריה הטרייה ממולאת בגזר ובצל מוקפצים ואז מכסים אותה בשילוב של מספר סוגי גבינות ומכניסים להקרמה בתנור. והתוצאה? פשוט מושלמת. פטריות ממולאות ירקות מוקפצים מוקרמות בגבינה זו מנה מושלמת לפתיחת ארוחה או כחלק מכיבוד בסעודה.

Read more

גרטן תפוחי אדמה קישואים ועגבניות

גרטן הוא תבשיל קדירה שמגיע מהמטבח הצרפתי שמכיל ירקות חתוכים בציפוי גבינה או שמנת. גרטן תפוחי אדמה קישואים ועגבניות נצמד להגדרה הקלאסית, הירקות חתוכים לפרוסות, מתובלים בעדינות ומוקרמים בגבינה שהופכת לקריספית בתנור. גרטן תפוחי אדמה, קישואים ועגבניות הוא קל מאוד להכנה, טעים מאוד ומתאים לכל ארוחה.

את הגרטן ניתן להגיש חם מהתנור או בטמפרטורת החדר.

Read more

לזניה עם פטריות

לזניה עם פטריות על ידי אסף כהן 22 בספטמבר 2011 לזניה היא אחת מאבות המזון כאן בישראל. היא טעימה, משביעה ובעיקר קלה מאוד להכנה ומבוגרים וילדים פשוט טורפים אותה. אבל…
Read more