טיפים לבחירת תפריט שמתאים לאירועים

כולנו יודעים שבחירת קייטרינג לאירועים יכולה להיות מאתגרת, וזאת כיוון שקייטרינג טוב ואיכותי (וכמובן טעים), משחק תפקיד גדול בהצלחת האירוע, ואף לא פעם תפקיד מרכזי. כן, אין מה לדבר, אוכל יכול להוות חגיגה לעיניים ולחיך, או לחילופין, "הנפילה" של האירוע, וכיוון שלכולנו חשוב שיהיה לנו אירוע מוצלח, אנו משקיעים לא מעט זמן בבחירת תפריט לאירוע. יחד עם זאת, זוהי כמעט משימה בלתי אפשרית לרצות את כולם, ובפרט בימינו שהמבחר הוא עצום ולכל אחד יש את ההעדפות שלו. ובכן, כדי לסייע לכם, הכנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור תפריט מתאים לאירועים, ואנו בטוחים שאם תיישמו אותם הבחירה שלכם תהיה הצלחה מסחררת. אז בואו ניגש לדברים החשובים.

  1. קודם כל, תורידו מעצמכם את העול של לרצות את כולם. זה בסדר לבחור תפריט מגוון שיציע מנות שונות גם לטבעונים, גם לצמחונים, גם לקרניבורים, וגם לשומרי כשרות, אך אל תתנו למחשבה הזאת להוביל אתכם כי באמת שאי אפשר לרצות את כולם, ותמיד יהיו כאלו עם תלונות על המגוון, על המרקם, על הטעם ועוד. תמיד.
  2. בחירת תקציב- אם תיגשו למשימה של בחירת תפריט קייטרינג בלי תקציב, מהר מאוד תמצאו את עצמכם עם הוצאה שלא בטוח חשבתם להשקיע. לכן, כדי להימנע מכך, הגדירו לעצמכם תקציב שאותו אתם מעוניינים להשקיע בקייטרינג.
  3. התאמת התפריט לאירוע- או במילים אחרות "דעו את הקהל שלכם". למשל, אם מדובר באירוע לילדים, אז התפריט צריך להיות מותאם להעדפות שלהם. לעומת זאת, גם באירועים עם קהל בוגר יותר צריכה להיות התאמה של הקייטרינג לאופי האירוע. כלומר, אם מדובר באירוע רשמי, או חגיגי כמו חתונה, טקס וכו', וודאי שגם התפריט צריך להיות בהתאם למעמד היוקרתי. לעומת זאת, אם מדובר באירוע קצת יותר קז'ואל כמו בריתה או מסיבת רווקים, אז התפריט צריך להיות כך גם הוא. לא פחות חשוב, על פי האירוע עצמו וקהל המוזמנים תחליטו אם מתחשק לכם "להתחכם" או ללכת יותר על בטוח. לדוגמא, כאשר מדובר בקינוחים, אתם יכולים לבחור את הקינוחים שרוב האנשים אוהבים, כמו עוגות שוקולד, גלידות ועוגות גבינה, או לבחור בקינוחים עם שילובים קצת פחות בטוחים כמו קינוחי מרצפן, חלווה ועוד.
  4. כמות ומגוון- החלטתם שאתם רוצים שהתפריט יכלול ברובו מנות בשריות אך שיהיו גם כמה מנות טבעוניות וצמחוניות? רעיון מצוין. עכשיו חשוב לכמת את המנות הללו עד כמה שיותר מדויק. שלא יקרה מצב שיהיה פחות מידי בשרי ויותר מידי טבעוני או להיפך. התפריט חייב להיבנות על סמך כמות האורחים, ועל פי חלוקה נכונה של מנות.
  5. בחירת "המטבח"- כשמתחילים לחפש שירותי קייטרינג מתחילים להבין כמה סוגי מטבחים יש, ולמרות שניתן לגוון, כן מומלץ להחליט על מטבח מסוים שיוביל את האירוע. כלומר, יש מטבח צרפתי, אסייתי, איטלקי, טבעוני, ברביקיו, ועוד ועוד ועוד. במקום להתחיל להתפזר, כדאי להיצמד למטבח אחד ומשם להתחיל ולבנות את התפריט.
  6. צורת הגשה- כשמודבר באירועים גדולים ויוקרתיים לא ניתן לבנות תפריט מבלי לראות את צורת ההגשה. כפי שכבר ציינו, אוכל הוא לא פחות חגיגה לעיניים מאשר לחיך, וזהו קריטי להבין כאשר בונים את התפריט, אם צורת ההגשה מתאימה לאירוע שלכם.
  7. לוח זמנים של האירוע- התפריט של קייטרינג בשרי לאירועים יכול לכלול מנה עיקרית וקינוחים, או לחילופין לכלול גם מנות ראשונות ומתאבנים. השאלה היא באיזה אירוע מדובר. האם יש צורך במנה עיקרית? האם יש קבלת פנים ממושכת שדורשת מתאבנים עד להגשת המנות העיקריות? ועוד. התאימו את סוגי המנות ללוח הזמנים של האירוע. מומלץ ביותר.

קרדיט לתמונת הכותרת: צולם ע"י שף בטבע

רעבים אבל לא בא לכם לבשל?!
קבלו קוד בשווי 30 שח להזמנה ב Wolt!
(בעצם 15*2 אבל עדיין אחלה!)
תקף למשתמשי WOLT חדשים בלבד! כמות הקופונים מוגבלת!

Thank you!

We will contact you soon.

Related posts

מדריך לתערובות תבלינים

מתכונים טעימים למסעדה כשרה

אפשר להציע לכם קפה?