ארוחה מומלצת בעיר תל אביב

בין אם אנחנו מתגוררים בעיר ללא הפסקה או מגיעים אליה מדי פעם בפעם לימי כיף ובילוי, ארוחות במסעדות משובחות הן חלק מהעניין. מארוחת צהריים דשנה לסעודת ערב ועד ארוחת בוקר תל אביב מציעה לנו מגוון עצום של מסעדות ובתי קפה שמספקים תשוקה וקרייבינג לאוכל מסויים. זה המקום שבו תוכלו לאכול עוף עסיסי לארוחת צהריים ובערב לקפוץ לנגב חומוס מול הים ובבוקר שאחרי, אם התמזל מזלכם ואתם כאן להישאר, להנות מבראנץ' טבעוני או צמחוני מוקפד.

ארוחת בוקר בתל אביב – כמה המלצות

אם מה שמתחשק לכם זו ארוחת בוקר תל אביב מציעה לכם לא מעט אפשרויות. בכל בתי הקפה בעיר יציעו לכם ארוחות בוקר גדולות יותר ופחות, אין כמעט בית קפה או מסעדה שלא מציעים ארוחת בוקר בסטייל ישראלי.

מקפה לנדוור במרכז רחוב דיזינגוף ועד לפועה שבשוק הפשפשים, מהמוקפדות של מעדניית דליקטסן ועד האופציה האמיצה של כריך חזה עוף עסיסי בקפה הפופולרי קפה מסריק. אלו הם רק חלק מהאפשרויות הקולינריות לארוחת בוקר. לא הזכרנו את הבראסרי הקלאסי, קפה גרג הספרותי במתחם התחנה וקפה נואר המיתולוגי באחד העם שמציע ארוחת בוקר בסגנון צרפתי.

מקרקרת הבטן לקראת הצהריים? נווטו לכאן

אפשר להניח שניצל של עוף טוב בתוך הצלחת ולחמם לנו עם תוספת שהבאנו מהבית או לצאת החוצה אל המגוון הגדול של מסעדות שפותחות את שעריהן לקראת שעות הצהריים ומציעות עסקיות נהדרות. ברמת החייל, מעוז המדיה וההייטק התל אביבי, תמצאו עשרות מסעדות גדושות באנשים עובדים שמחפשים מנה טעימה ומשביעה לארוחת צהריים.

מזנון ברמת החייל ובקינג ג'ורג' עשו מהפכה בארוחות הצהריים של התל אביבים, ביסטרו יהלומה מספק לכם טעימה מהסיר של סבתא, עם שדרוג עכשווי מעולה ומשק ברזילי היא האופציה לכל מי שמוותר על עוף ובוחר בטבעוני.

הערב של תל אביב – הערב של חובבי האוכל

בשעות הערב האווירה בתל אביב הופכת טעימה קצת יותר, כאשר המסעדות ובתי הקפה נפתחים כמו ביום חג ואליהם מגיעים אנשים מכל העיר להנות ביחד מארוחת ערב מפנקת. בגזרת ארוחות הערב קשה כל כך לבחור בכמה המלצות בודדות, כי כל מסעדה היא עולם ומלואו.

חדר אוכל של השף עומר מילר משנה את התפריט שלה מדי כמה ימים ומציעה תמיד הפתעות קולינריות מרתקות ושילובים בין בישול קלאסי ובין תחכום של המאה ה-21, לא רחוק ממנה תמצאו את מסעדת הג'ירף שבה תוכלו להנות ממנות אסייתיות קלאסיות כמו חזה עוף מצופה לימון ושום או המנה החריפה שמדרגת את אותו העוף והופכת אותו למשהו שכולם מדברים עליו כבר למעלה מעשור.

באיזור נמל תל אביב ובנמל יפו המתחדש תוכלו להנות משפע של מסעדות שצופות על הים. זו אווירה קסומה במיוחד לסוף היום עם השקיעות התל אביביות שמאפשרות לנו מרווח נשימה בסוף יום ואוכל טוב שמוגש אל הצלחת במקומות כמו מול ים או קפה לונדון הותיק. רחוב דיזינגוף ושדרות רוטשילד מציעים נחמות שונות בבתי הקפה המוכרים והאהובים שבהם אפשר לחטוף כריכים עסיסיים או לנשנש סושי מעולה. בשוק הפשפשים תמצאו לא מעט מסעדות קטנות שנפתחו בשנים האחרונות, רובן נפתחו על ידי שפים ויזמים צעירים שמציעים כולם זוויות אחרות על המטבחים האהובים.

בכל צהריים ערב או ארוחת בוקר תל אביב מצליחה להפתיע אותנו, לרגש ולספק כל בטן מקרקרת בזכות מבחר עצום של מסעדות ובתי קפה. זהו המקום לקפוץ אליו בכל הזדמנות כדי לטעום משהו חדש, להכיר מסעדה חדשה או להנות מארוחת בוקר סוחפת.

רעבים אבל לא בא לכם לבשל?!
קבלו קוד בשווי 30 שח להזמנה ב Wolt!
(בעצם 15*2 אבל עדיין אחלה!)
תקף למשתמשי WOLT חדשים בלבד! כמות הקופונים מוגבלת!

Thank you!

We will contact you soon.

Related posts

טיפים לבחירת תפריט שמתאים לאירועים

מדריך לתערובות תבלינים

מתכונים טעימים למסעדה כשרה