מרכיבים%WP_TITLE_SEP%תפוחי אדמה

שוקרוט – תבשיל כרוב ונקניקים בבירה

שוקרוט הוא מאכל מסורתי שמגיע מחבל אלזס בצרפת על גבול גרמניה של כרוב כבוש ונקניקים איכותיים שמתבשלים בבירה. נוהגים להכין אותו לחגיגות ואירועים מיוחדים – וסבתא שלי מכינה אותו רק פעם אחת בשנה – בגלל שהוא כל כך קל להכנה היא תמיד רוצה שישאר מיוחד ולכן ממעטת להכין. לאחר המון תחנונים הצלחתי להוציא ממנה את המתכון המדוייק לתבשיל שוקרוט נהדר וטעים.

Read more

צ'יפס שום בתנור

צ'יפס שום הוא הצ'יפס הכי טעים שאכלתם בחיים – ועכשיו בגרסת התנור למי שלא מתלהב מטיגונים. צ'יפס שום בתנור הוא פריך מבחוץ, רך מבפנים וכמובן מלא טעמי שום שהופכים את הצ'יפס לחגיגה של ממש.

Read more

עוף עם תפוחי אדמה ופטריות בתנור

ארוחת שבת לא היתה קלה יותר וטעימה יותר! עוף עם תפוחי אדמה ופטריות בתנור זו פשוט ארוחה נהדרת וטעימה בזמן הכנה קצר – זורקים לתנור ומוציאים כשהריח כבר כל כך טוב וחזקשאי אפשר לעמוד בפניו. עוף עם תפוחי אדמה ופטריות זו מנה שבוודאות תככב אצלכם על שולחן האוכל הרבה זמן.

Read more

צ'יפס בתנור

אוהבים צ'יפס אבל מתבאסים על הטיגון העמוק? אז הנה הדרך הנכונה לעשות צ'יפס בתנור. מינימום עבודה, מעט שמן זית איכותי – מקסימום פריכות וטעם. צ'יפס בתנור פשוט חותכים, מתבלים ומעיפים לתנור – טעים בטירוף עם קצת פחות רגשות אשמה…

Read more

צ'יפס שום

כזה צ'יפס עוד לא טעמתם! צ'יפס תפוחי אדמה רך מבפנים, פריך מבחוץ – עטוף כולו בטעמי שום שהופכים אותו לטעים פי כמה מהצ'יפס הרגיל. צ'יפס שום – כמו צ'יפס רגיל עובר טיגון כפול שיבטיח שיהיה פשוט מושלם.

Read more

תפוחי אדמה בטריאקי

תפוחי אדמה בטריאקי הם תפוחי אדמה פריכים מבחוץ, רכים מבפנים, מתוקים וטעימים כל כך בזכות הטריאקי. תפוחי האדמה מבושלים בתנור לקבלת הקריספיות – ואז מוקפצים עם הטריאקי במחבת לקבלת טריאקי מקורמל ומתוק.

Read more