מרכיבים%WP_TITLE_SEP%בצל סגול

סלק ממולא סלט קוסקוס

סלק מבושל ממולא בקוסקוס צהוב עם ירקות טריים קצוצים דק דק דק זו מנה ראשונה יפיפיה, צבעונית, טעימה ומיוחדת לכל חג או אירוע. מנה שקל מאוד להכין ותצבע לכם את השולחן בצבעים עזים ויפים וכמובן עם טעם משגע!

Read more

סלט קוסקוס

סלט קוסקוס עם ירקות קצוצים דק דק דק בתיבול עדין זה בדיוק מה שאתם צריכים כשאתם מחפשים ארוחה קלה ומהירה שתסגור לכם את הרעב. סלט קוסקוס הוא קל להכנה וטעים במיוחד.

Read more

ירקות בתיבול עדין בתנור

ירקות בתיבול עדין בתנור על ידי אסף כהן 2 במרץ 2016 ירקות בתנור הם תוספת טעימה וקלה במיוחד שמתאימה כמעט לכל ארוחה. הירקות מקבלים תיבול עדין במיוחד ולא משתלט יחד…
Read more

המבורגרונים על טוסטונים

באים אליכם אורחים ואתם רוצים לפנק אותם בארוחת ערב שהיא גם טעימה וגם יפה? המבורגרונים על טוסטונים זה בדיוק מה שאתם מחפשים. המבורגרים קטנים על טוסטים קטנים שאפשר לאכול בכיף עם רטבים וירקות – ארוחה נהדרת וכייפית.

Read more

סלט חזה עוף

סלט חזה עוף על ידי אסף כהן 30 ביולי 2013 סלט חזה עוף הוא סלט ירקות עם עלים ונתחי חזה עוף עסיסיים בגריל. חזה העוף מתובל בעדינות ומוכן במחבת פסים…
Read more

מרק קובה סלק

מרק קובה סלק או קובה באופן כללי הוא ללא ספק המאכל הרשמי של יום שישי בצהריים. רוצים להכין מרק קובה סלק טעים? הנה מתכון נהדר למרק קובה סלק.

Read more