מרכיבים%WP_TITLE_SEP%קישואים

מרק קובה אדום

מתכון מעולה וטעים למרק קובה אדום (בלי סלק) עם מלא מלא ירקות – כולל המתכון להכנת קובה ומתכון למרק. מרק טעים, משביע עם קובה מעולה ומתובלת.

Read more

ירקות בתיבול עדין בתנור

ירקות בתיבול עדין בתנור על ידי אסף כהן 2 במרץ 2016 ירקות בתנור הם תוספת טעימה וקלה במיוחד שמתאימה כמעט לכל ארוחה. הירקות מקבלים תיבול עדין במיוחד ולא משתלט יחד…
Read more

חזה עוף מוקפץ עם פטריות, קישואים ואגוזי קשיו

מנה אסייתית קלה, טעימה ויפיפיה של חזה עוף מוקפץ עם קישואים, פטריות ואגוזי קשיו ברוטב שמשלב טעמים מתוקים, חריפים ומעט חמוצים – בקיצור כל מה שטוב וטעים אצלכם בצלחת. חזה עוף מוקפץ עם קישואים ופטריות הוא טעים וקל מאוד להכנה למי שרוצה להגיש מנות מרשימות ומשביעות בלי להזיע.

Read more

גרטן תפוחי אדמה קישואים ועגבניות

גרטן הוא תבשיל קדירה שמגיע מהמטבח הצרפתי שמכיל ירקות חתוכים בציפוי גבינה או שמנת. גרטן תפוחי אדמה קישואים ועגבניות נצמד להגדרה הקלאסית, הירקות חתוכים לפרוסות, מתובלים בעדינות ומוקרמים בגבינה שהופכת לקריספית בתנור. גרטן תפוחי אדמה, קישואים ועגבניות הוא קל מאוד להכנה, טעים מאוד ומתאים לכל ארוחה.

את הגרטן ניתן להגיש חם מהתנור או בטמפרטורת החדר.

Read more

לביבות קישואים וגזר

מי אמר שלביבות הן רק מתפוחי אדמה? הנה לפניכם לביבות גזר וקישואים מהטעימות שאכלתם מימיכם. הקישוא מביא איתו את הרכות בעוד הגזר מביא את הקריספיות והמתקתקות הנהדרת. לביבות קישואים וגזר הן לביבות טעימות שכולם יאהבו וישבחו.

Read more

תפוחי אדמה עם קישואים, פלפל אדום וכוסברה

תפוחי אדמה עם קישואים ופלפל אדום הם תוספת מעולה, צבעונית וטעימה לכל ארוחה. יחד עם השום והכוסברה הם הופכים לחגיגה של טעמים, צבעים וריחות נהדרים. מעולה כתוספת לארוחה בשרית או ארוחת דגים – וכמובן ליד סטייק עסיסי.

Read more