מרכיבים%WP_TITLE_SEP%פטרוזיליה

קבב ביתי בסגנון רומני

קבב ביתי בטעמים נפלאים, קל להכנה בסגנון רומני טעים – עם מלא שום ופטרוזיליה. מעולה למנגל או למחבת פסים. מומלץ לחובבי הבשרים שרוצים להכין קבב ביתי טעים בסגנון רומני.

Read more

מרק קובה אדום

מתכון מעולה וטעים למרק קובה אדום (בלי סלק) עם מלא מלא ירקות – כולל המתכון להכנת קובה ומתכון למרק. מרק טעים, משביע עם קובה מעולה ומתובלת.

Read more

סלט עשבי תיבול וחמוציות

סלט עשבי תיבול וחמוציות על ידי אסף כהן 19 ביוני 2016 סלט שכולו טעמים ורעננות! המון המון עשבי תיבול קצוצים בתוספת חמוציות הופכים יחד לאחד הסלטים הכי רעננים, טעימים ומפתיעים…
Read more

מרק חומוס ותרד

מרק חומוס ותרד הוא מרק עשיר וטעים מאוד שמתאים גם לימים לא קרים במיוחד היות והוא מתאפיין ברעננות הנובעת מאוסף הירוקים המרכיבים אותו בצירוף נגיעות קלות של חמצמצות לימונית מרעננת.

Read more

סלט טבולה משודרג

סלט טבולה משודרג על ידי אסף כהן 28 בספטמבר 2014 אוהבים טבולה? זה הזמן לשדרג אותו. סלט טבולה זה סלט עלים ים תיכוני על בסיס בורגול שמוסיף חיים לכל ארוחה…
Read more

סלמון בעשבי תיבול ומיונז בתנור

אחד הדגים האהובים זה דג סלמון. הוא עסיסי, הוא יפה, הוא טעים מאוד – וקל מאוד להכנה. אני מציג לפניכם מנת דג סלמון בעשבי תיבול עם מיונז שנעשה בתנור והוא כל כך טעים וכל כך קל להכנה שתרצו להכין אותו שוב ושוב.

Read more

המבורגר ביתי

כולם יודעים שהמבורגר זה אחד המאכלים האהובים בעולם. הבעיה היא שלרוב צורכים אותו בחוץ, כלומר במקומות בהם לא ברור מה טיב הבשר ומה מקורו, ומה שמים לנו בפנים. מכיוון שהמבורגר מכינים מבשר טחון – חשוב מאוד לוודא כי הוא מוכן כיאות. אבל במקום לשבור את הראש – למה לא להכין לנו המבורגר טעים ועסיסי בבית? זה כל כך פשוט וקל להכנה. נכון, המבורגר עסיסי וטוב מכינים מבשר כבש משובח או אנטריקוט טחון – אבל אלו לא תמיד בנמצא. הנה לכם מתכון להמבורגר שאפשר להכין מבשר טחון רגיל שקונים בסופר ושיש לנו לרוב בבית.

Read more

מרק קובה סלק

מרק קובה סלק או קובה באופן כללי הוא ללא ספק המאכל הרשמי של יום שישי בצהריים. רוצים להכין מרק קובה סלק טעים? הנה מתכון נהדר למרק קובה סלק.

Read more