מתכונים קלים טעם וריח - מדור סקירות Fratelli Pasta – פסטה גורמה איטלקית

Fratelli Pasta – פסטה גורמה איטלקית

מאת אסף כהן
Fratelli Pasta

המרדף שלי אחרי הפסטה המושלמת התחיל אי שם בשלהי 2009 עת ביקרתי באיטליה במספר ערים – שם ניסיתי לטעום ולדוג כמה שיותר פסטות מסוגים שונים, קמחים שונים ושיטות הכנה שונות. בכל עיר באיטליה עושים פסטה אחרת וזאת מכיוון שבכל איזור באיטליה שי חיטה אחרת, מים אחרים לחות שונה – וכמובן שיטת עבודה והכנה אחרת. מאז המסע אחרי הפסטה הטעימה ביותר לא פסק וגם בארץ ניסיתי לא מעט פסטות במפעלים שונים ואצל אנשים שונים שאמרו ש"הפסטה שלי הכי טובה בעולם!" אבל אף פסטה מקומית לא הצליחה לדגדג את הפסטות המעולות של איטליה.

אבל מי ידע ומי האמין שהפסטה הטובה ביותר שאכלתי בחיי – לא נמצאת ברומא ואפילו לא במסעדות גורמה ישראליות. הפסטה הטובה ביותר שאכלתי אי פעם שייכת למפעל פסטה ירושלמי בשם Fratelli Pasta. שמכין פסטות גורמה למסעדות וגם לאנשים פרטיים – פסטות טעימות מאין כמוהן.

נתחיל מצורת האחסון. בניגוד לפסטות מהסופר – Fratelli Pasta מכינים את הפסטה ומעבירים להקפאה – כך שהפסטה לא מתייבשת. הפסטה נשמרת במקפיא עד 3 חודשים – אבל תאמינו לי – היא לא תשאר שם יומיים.

היתרון בפסטה מוקפאת, מעבר לעניין הטריות – זו העובדה שהכנת הפסטה אורכת 2 דקות בלבד במים רותחים. ובזכות הטעמים המדויקים של הפסטה – אין צורך להמליח אותה. למעשה – הפסטה כל כך טעימה שנשנשתי חלק ממנה גם בלי רוטב. אפילו הילד, שלרוב בעייתי עם פסטות – חיסל צלחת שלמה בלי למצמץ וביקש תוספת.

אריזות הפסטה של Fratelli Pasta מכילות 600 גרם קפואה המחולקת ל3 קומות של 200 גרם – כך שלא חייבים להכין את כל הכמות בפעם אחת אלא להוציא מנה, להכין ולשמור את היתר.

Fratelli Pasta מייצרים גם ניוקי מצוין ופסטות ממולאות (רביולי) וצבעוניות ועוד ועוד. סביר להניח שאם סעדתם באחת המסעדות האיטלקיות בירושלים והזמנתם פסטה – קיבלתם את הפסטה שלהם.

בקיצור – הגעתם לירושלים וחשקה נפשכם בפסטה טעימה במיוחד? סורו לFratelli Pasta ולא תתאכזבו.

Fratelli Pasta

פסטה גורמה איטלקית כשרה

רח' הסדנה 6, תלפיות, ירושלים

מחפשים גם רוטב לפסטה? לחצו כאן!

 

בטח תשמחו להכין גם: