מתכונים קלים טעם וריח - מדור סקירות מעדני מולר סימפלי פרוט – יוגורט 1.5% שומן

מעדני מולר סימפלי פרוט – יוגורט 1.5% שומן

מאת אסף כהן
מולר סימפלי פרוט 1.5% שומן

מולר הוא מותג מעדני יוגורט עולמי שמיוצר בארץ בזכיון אצל חברת "טרה". עכשיו הם יצאו בליין חדש של יורוטי פירות עם 1.5% שומן בלבד.

קיבלנו לנסיון מארז של שמיניית מעדנים. 4 מעדני יוגורט עם חתיכות תות שדה ו4 עם חתיכות אננס. ולהלן התרשמותינו:

מעדן מולר סימפלי פרוט עם תות שדה

המעדן מוצלח למדי, המרקם שלו סמיך, המעדן טעים, ובניגוד למעדנים מקבילים – חתיכות הפרי הן בגודל נעים. לא גדולות מדי ולא קטנות מדי. בתות זה חשוב – כי חתיות קטנות פשוט נעלמות וחתיכות גדולות עלולות להיות רכות ומבאסות ועם מרקם נוראי – לא הפעם. המעדן נטרף במלואו הן על ידינו והן על ידי זאטוט הבית שהעדיף אותו על פני מעדני חלב אחרים, נהנה לערבב אותו ולאכול בכיף.

מעדן מולר סימפלי פרוט עם אננס

החצי הפחות מוצלח במארז. אמנם המרקם טוב ולא נוזלי כמו מקביליו על המדף, אבל הטעמים תפלים ולא מספיק מתוקים ומורגשים. חתיכות הפרי קשות ומזכירות מעט גומי, ולמעשה מרגיש כאילו חתיכות האננס הן אננס משומר ולא טרי, מה שלחלוטין מוריד מהחוויה. גם הילד שטרף את התות העדיף שלא לסיים את גביע האננס.

לסיכום

מדובר בליין חדש ומוצלח של מולר, למי שמעדיף מעדני יוגורט עם פחות שומן – מולר נותנים פה מעדנים ברמה גבוהה, ללא חומרים משמרים ועם תוספת של חיידקי BIO. למרות היותו יחסית דל שומן – המרקם עשיר ולא מיימי כך שמי שבוחר באחוזי שומן גבוהים בגלל המרקם – יכול לבחור את המוצר בלב שקט.

המחיר שלו (נכון לתאריך פרסום הכתבה) הוא 30 ש"ח לשמיניה – מחיר סביר ביותר ביחס למתחרים ואפילו ביחס למעדנים אחרים על המדף.

ואם גם אנחנו וגם הילד אהבנו – מה טוב.

חבל שאין אפשרות לקנות מארזים של פרי אחד בלבד… התות לוקח בגדול, האננס הוא החברה המכוערת שמתלווה אליו…

 

בטח תשמחו להכין גם: